Banc

11711O femeie ajunge in Rai. Se duce la ingerul de la registratura si il intreaba:

– Spune-mi, as putea sa ma intalnesc cu cineva care este aici, in Rai?
– Desigur, raspunde ingerul, daca persoana pe care o cautati se afla aici…
– Cum sa nu, sunt sigura ca e aici. Este vorba de Fecioara Maria.

Ingerul isi drese vocea:

– Mda, dumneaei se afla in alt sector, dar daca insistati, pot inainta cererea. Este o doamna plina de bunatate si poate ca va dori sa revada aceste locuri.

Cererea a fost inainta cu incetineala functionareasca obisnuita, iar Fecioara se dovedi, intr-adevar, plina de bunatate. Nu peste multa vreme, femeii i se facu onoarea si bucuria de a se afla in prezenta Fecioarei. Femeia a privit indelung chipul radiind de lumina care-i statea inainte, apoi a spus:

– Iertati-mi curiozitatea, dar mi-am dorit mereu sa pot pune aceasta intrebare. Cum ati facut sa aveti un fiu atat de minunat, pe care milioane de oameni il venereaza ca pe un dumnezeu?

Fecioara Maria raspunde:
– Doamna, noi am sperat ca va fi doctor…

Lasă un răspuns

